Info online
Ankieta
Co Myślicie o Lini Włoskiej ?

Fantastyczna
Fantastyczna
8% [1 głos]

Znakomita
Znakomita
8% [1 głos]

Bardzo Dobra
Bardzo Dobra
46% [6 głosów]

Dobra
Dobra
23% [3 głosów]

Przeciętna
Przeciętna
15% [2 głosów]

Słaba
Słaba
0% [0 głosów]

Ogółem głosów: 13
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 13.05.18

Archiwum ankiet
Wydarzenie: Nagrody przez cały miesiąc! – tydzień 2
Czas na drugi tydzień majowego wydarzenia, więc zobaczcie, na czym polegają nowe misje. Pamiętajcie, że macie czas do 7:00 w piątek, 1 czerwca, aby zebrać 20 żetonów potrzebnych do zdobycia dużej nagrody.
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/wot_specials_month-longprizes_banner_1920x900-1024x480.jpg
Misja: Tydzień 2
Choć misje zmieniają się co tydzień, wszystkie zebrane żetony liczą się dla wszystkich powyższych misji. Oznacza to, że możecie wybrać dni, w których chcecie wypełnić misje. Poniższa misja będzie dostępna od 7:00 w piątek, 11 maja do 7:00 w piątek, 18 maja.

Nagroda
eu-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/tmb/wot_80x80_25x.pngŻeton wydarzenia Nagrody przez cały miesiąc
eu-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/tmb/largefirstaidkit_25x.pngDuża apteczka
Cel

Zdobądźcie 10 000 PD w dowolnej liczbie bitew.
Ograniczenia

Tylko bitwy losowe.
Raz dziennie.
Tylko pojazdy poziomu IV lub wyższego.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Odblokujcie cztery nagrody
Z każdym ukończonym etapem nagrody będą coraz większe i większe:

1 etap (5 żetonów)
3x Duży zestaw naprawczy
3x Duża apteczka
3x Automatyczny system gaśniczy
2 etap (10 żetonów)
3x Ulepszone racje bojowe
3x Onigiri
3x Skrzynka coli
3x Dodatkowe racje bojowe
3x Czekolada
3x Mocna kawa
3x Buchty
3x Kawa z bułeczkami cynamonowymi
3x Pudding i herbata
3x Chleb ze smalcem
3x Spaghetti z sosem mięsnym
3 etap (15 żetonów)
3x Duży zestaw naprawczy
3x Duża apteczka
3x Automatyczny system gaśniczy
5x Rezerwa osobista: +200% PD załogi przez 1 godzinę
5x Rezerwa osobista: +100% PD przez 1 godzinę
5x Rezerwa osobista: +200% wolnego PD przez 1 godzinę
4 etap (20 żetonów)
Konto premium: 1 dzień
Miejsce w garażu
Siatka maskująca
Skrzynka z narzędziami
Lorneta polowa
Misja na trzeci tydzień pojawi się w przyszły czwartek.
Mała aktualizacja 9 maja
Krótka informacja: jutro na serwery zostanie wgrana mała aktualizacja. Z jej powodu serwery World of Tanks będą niedostępne w dniu 09.05.2018 przez około 35 minut.

Oba serwery od 06:30 CEST
WoT EU1 od 07:00 CEST
WoT EU2 od 06:00 CEST
W tej mikro-aktualizacji:

Zmniejszono liczbę obligacji za zdobycie osiągnięcia „Mocne działo” z 25 do 10;
Zmniejszono liczbę obligacji za zdobycie osiągnięcia „Mała armia” z 20 do 10;
Zmniejszono liczbę obligacji za zdobycie osiągnięcia „Generał armii” ze 100 do 40.
T14 i Type 62 w sklepie premium
W tym tygodniu do arsenałów możecie dodać chiński czołg lekki Type 62. Z kolei w tej edycji Kolekcjonerskiej perełki tygodnia gwiazdą został amerykański czołg ciężki T14. Pojazdy dostępne w dwóch zestawach.

Jeżeli potrzebujesz szybkiego, uniwersalnego zwiadowcy, to Type 62 jest stworzony dla Ciebie. Jego dobra mobilność i zasięg widzenia bardzo przydadzą się Twojej drużynie. W tym czołgu będziesz mógł pokazywać sojusznikom, w kogo strzelać, a przy okazji samemu zrobić kilka dziur swoim mocnym działem!

Type 62 + miejsce w garażu + 4 750 złota oraz 2 dodatkowe przedmioty za 160,39 zł;
Type 62 + miejsce w garażu + 30 dni konta premium oraz 9 dodatkowych przedmiotów za 401,07 zł;
T14 + miejsce w garażu oraz 750 złota za 40,07 zł;
T14 + miejsce w garażu + 2 000 złota oraz 3 dodatkowe przedmioty za 100,25 zł.rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/sklep-1.jpg
Parada wojskowa: Podwójne doświadczenie
Prosto z portalu WoT 😉

Z nadejściem maja robi się coraz cieplej, a na polu bitwy jeszcze goręcej. Parada wojskowa już tu jest, więc wyciągajcie mundury i wyciśnijcie jak najwięcej ze swoich arsenałów, by zdobywać pikantne bonusy.

Ruszajcie ku zwycięstwu w poniższej misji, dostępnej od 7:00 we wtorek, 8 maja do 7:00 w środę, 9 maja, i wykorzystajcie przydatny bonus.
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/wot_specials_militaryparadebonus18_banner_1920x900-1024x480.jpg
Misja
Wygrajmy to!
Nagrody

2x PD
Cel

Wygrajcie bitwę.
Znajdźcie się w pierwszej dziesiątce w swojej drużynie pod względem zdobytych punktów doświadczenia.
Ograniczenia

Powtarzalna.
Poziom IV lub wyższy.
Dostępna po zdobyciu bonusu za pierwsze zwycięstwo dnia.
Pamiętajcie, by wypatrywać części drugiej Parady wojskowej na ten weekend!

Ź: Portal EU
Rozdawanie Progetto M35 mod 46
Aby uczcić wydanie aktualizacji 1.0.1, deweloperzy mają do rozdania 50 czołgów premium VIII poziomu, Progetto M35 mod 46.

Należy zarejestrować się przy użyciu pseudonimu w grze, aby wziąć udział w konkursie.
Szkoły budowy czołgów: włoskie czołgi
Włochy były jednym z pięciu państw, które rozpoczęły budowę czołgów. W historii konstrukcji pancernych zapisały się nowe rozwiązania techniczne, które szybko stały się standardem i znalazły zastosowanie w czołgu FIAT 2000. Historia włoskiej szkoły budowy czołgów była skomplikowana i pełna bitew. Z tego filmu dowiecie się o najbardziej znaczących włoskich pojazdach i o specyfice podejścia włoskich inżynierów do tematu ich budowy.https://youtu.be/...
Prosto z Supertestu: Object 430 Version II
GryTym razem kompletna lista zmian oraz pełna charakterystyka pojazdu:rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/430v2-1.jpg
Zmniejszono wytrzymałość z 1 700 PW do 1 600 PW;
Grubość pancerza przedniej części kadłuba czołgu Obj. 430 II zmieniono z 120 mm na 80 mm;
Grubość pancerza na bokach kadłuba czołgu Obj. 430 II zmieniono z 80 mm na 60 mm;
Zmniejszono grubość pancerza wieży czołgu Obj. 430 II z 248 mm do 180 mm;
Grubość pancerza boków wieży czołgu Obj. 430 II zmieniono z 185 mm na 120 mm;
Zwiększono zasięg widzenia z 390 m do 400 m.
Usunięto działo D-54 kal. 100 mm;
Dodano działo D-54U kal. 100 mm;
Zmieniono parametr uszkodzeń na minutę z 2 502,9 na 2 669,7;
Skrócono czas przeładowania działa z 7,671 s do 7,192 s;
Zmieniono parametr szybkostrzelności z 7,821 na 8,343;
Zmieniono rozrzut działa z 0,364 na 0,336 m;
Skrócono czas celowania działa z 2,78 s do 1,92 s;
Zmniejszono rozrzut po strzale z 3,836 do 3,356;
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży z 0,153 do 0,115;
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu z 0,134 do 0,115;
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba z 0,134 do 0,115;
Zmniejszono rozrzut przy maks. prędkości obrotu wieży z 6,14 do 4,6;
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu przy maks. prędkości z 7,38 do 6,33;
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba przy maks. prędkości z 6,44 do 5,52.
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/shot_431-1024x576.jpg

wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r104_object_430_ii.png Pełna charakterystyka po zmianach:

Tier: MT-9, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 700 1 600
Moc silnika: 580 KM
Waga: 36,45 t
Maksymalne obciążenie: 40 t
Moc na tonę: 15,91 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 48 °/s
Prędkość obrotu wieży: 41,7 °/s
Opór gruntu: 0,671 / 0,767 / 1,534
Zasięg widzenia: 390 m 400 m
Zasięg sygnału: 760 m

Pancerz kadłuba: 120 / 80 / 40 80 / 60 / 40
Pancerz wieży: 248 / 185 / 63 180 / 120 / 50

Działo: 100 mm D-54 100 mm D-54U

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 219 / 330 / 50
Szybkostrzelność: 7,821 8,343
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 502,9 2 669,7
Czas przeładowania: 7,671 s 7,192 s
Rozrzut na 100 m: 0,364 0,336
Czas celowania: 2,78 s 1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -4 / +16
Weekendowe misje: Przegląd podstawowy
GryTym razem przygotowaliśmy dla Was ofertę, której nazwa mówi sama za siebie: Przegląd podstawowy. Jeśli chcecie podszkolić swoje załogi lub uzupełnić zapasy materiałów eksploatacyjnych, to te misje są dokładnie tym, czego potrzebujecie. Wykorzystajcie w pełni tę okazję!

Misje będą dostępne od 7:00 w sobotę, 5 maja do 7:00 we wtorek, 8 maja.
eu-wotp.wgcdn.co/dcont/fb/image/wot_special_july16_icons_del_x3xp.png
Potrójne PD za pierwsze zwycięstwo dnia
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/wot_specials_generalmaintenance_banner_1920x900-1024x480.jpg
Misje
Pierwsza pomoc dla załogi
Nagrody

Duża apteczka
Rezerwa osobista: +100% PD załogi przez 2 godziny
Cel

Rozegrajcie 3 bitwy.
Znajdźcie się w pierwszej dziesiątce graczy w drużynie pod względem zdobytego bazowego doświadczenia.
Ograniczenia

Tylko bitwy losowe.
Tylko poziomy II–V.
Do trzech razy dziennie.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Konserwacja pojazdu
Nagrody

Duży zestaw naprawczy
Rezerwa osobista: +100% PD przez 1 godzinę
Cel

Zadajcie 3000 uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew.
Ograniczenia

Tylko bitwy losowe.
Tylko poziomy VI–VII.
Do trzech razy dziennie.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Wszystko pod kontrolą
Nagrody

Duży zestaw naprawczy
Duża apteczka
Automatyczny system gaśniczy
2x Rezerwa osobista: +200% PD załogi przez 1 godzinę
Cel

Zdobądźcie 6000 PD w dowolnej liczbie bitew.
Ograniczenia

Tylko bitwy losowe.
Tylko poziomy VIII–X.
Do trzech razy dziennie.
Ź: Portal EU
ISU-122S i Rhm. Skorpion G w sklepie premium
NewsyDo sklepu trafiły ISU-122S oraz Rheinmetall Skorpion G. Pojazdy dostępne w trzech zestawach.

Zasiądź za sterami tego radzieckiego niszczyciela czołgów, którego szybkostrzelność i duża liczba zadawanych uszkodzeń pozwoli Ci roznosić przeciwników na strzępy. Graj agresywnie i nie daj odetchnąć przeciwnikowi!

ISU-122S + miejsce w garażu oraz 100% załoga (+BIA) za 76,39 zł;
ISU-122S + miejsce w garażu + 100% załoga (+BIA) oraz 3 dodatkowe przedmioty za 160,39 zł;
ISU-122S + miejsce w garażu + 100% załoga (+BIA) oraz 10 dodatkowych przedmiotów za 401,07 zł;
Ten niszczyciel czołgów z otwartą wieżą, oparty na konstrukcji czołgu Panther, jest przeznaczony do prowadzenia ataków z zaskoczenia i wsparcia ogniowego z odległości. Dzięki celności, czasowi celowania, współczynnikowi przebicia i dużym uszkodzeniom od jednego strzału pojazd świetnie sprawdza się w tej roli. Zestaw zawiera miejsce w garażu.

Skorpion G oraz miejsce w garażu za 159,38 zł;
Skorpion G + miejsce w garażu + 6 000 złota oraz 2 dodatkowe przedmioty za 240,64 zł;
Skorpion G + miejsce w garażu + 30 dni konta premium oraz 9 dodatkowych przedmiotów za 401,07 zł.
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/sklep.jpg
Mała aktualizacja 4 maja
Krótka informacja: jutro na serwery zostanie wgrana mała aktualizacja. Z jej powodu serwery World of Tanks będą niedostępne (o 5:30 CEST) przez około 35 minut. W tej mikro-aktualizacji:

Naprawiono niektóre problemy techniczne.
Wersja 1.0.1 – lista zmian
DziennikAktualizacja 1.0.1 już prawie tu jest! Zaznaczcie w kalendarzach 3 maja i przejrzyjmy ponownie, co nadchodzi: linia włoskich czołgów średnich, powrót „Prowincji”, wydarzenie „Droga do chwały”, poprawki balansujące wybrane francuskie czołgi ciężkie i wiele więcej. Zaczynajmy!

Co nowego
Włoskie czołgi
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/03/Fiat_3000_1.jpg
W aktualizacji 1.0.1 zaryczą silniki 11 czołgów włoskich. Od wczesnych włoskich projektów na niższych poziomach, po powojenne maszyny na poziomach średnich i wysokich. Ta grupa ma spore szanse na wprowadzenie niezłego zamieszania w bitwach. Poziomy VIII-X mają na wyposażeniu nowy system automatycznego przeładowania, dobrą mobilność, niezłe możliwości opuszczenia działa i przyzwoitą siłę ognia. Te atrybuty umożliwią Wam analizę sytuacji na polu bitwy i przełączanie się na bieżąco pomiędzy trybem automatycznego przeładowania i pojedynczych strzałów. Gdy dotrzecie do VIII poziomu, to sami się przekonacie!
Przerobiona „Prowincja”
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/04/ISO4Zg9_qkw.jpg
Społeczność przemówiła, a my słuchamy: Powraca mapa z Włoch! Jest na tyle duża, by pomieścić czołgi od IV do X poziomu, jednocześnie utrzymując jedną z typowych jej cech: długie otwarte przestrzenie w poprzek centralnej doliny, które są głównym obszarem działań dla zwiadowców. Spore zmiany powinny zachęcić do bardziej aktywnej gry, wciągającej obie drużyny do walki w zwarciu. Wypróbujcie nową wersję mapy i dajcie nam znać, co o niej myślicie!
Linia frontu: Droga do chwały
rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/04/WoT_Assets_Frontline_Artwork-1024x546.jpg
Od 7 maja [REGIONAL START TIME], zapraszamy do wzięcia udziału w czterotygodniowym wydarzeniu „Linia frontu: droga do chwały”, w którym do przejścia jest 30 poziomów. Będziecie się wspinać po stopniach, począwszy od szeregowca do generała, oraz zdobywać premie w postaci PD i przedmiotów z gry. Bitwy będą się toczyć na pojazdach VIII poziomu na mapie o wymiarach 3 × 3 km. Podzielona jest strategicznie na 3 fronty, na których jedna 30-osobowa drużyna atakujących bezustannie stara się podbić terytorium przeciwnika, a druga odpiera te ataki. Mechanika powrotu do gry, rezerwy bojowe, strefy naprawcze i uzupełnienia – wszystko to zostało zaprojektowane specjalnie dla tego trybu. Powinno to podkręcić wrażenia z gry, dając jednocześnie mocno strategiczną alternatywę dla bitew losowych. Bądźcie czujni, gdyż w tym tygodniu pojawi się pełny regulamin wydarzenia, więc przygotujcie się do bitwy!
UWAGA: Mimo że wydarzenie będzie dostępne w kliencie gry w momencie jego wprowadzenia, rozpocznie się dopiero 7 maja o godzinie 17:00.
Kupowanie pocisków i materiałów eksploatacyjnych
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/04/consumables.png
Od teraz pociski i materiały eksploatacyjne będą dostępne tylko za kredyty. Jest to jedna z najbardziej oczekiwanych przez społeczność zmian i jest to pierwszy krok ku przeróbce całej mechaniki. Całkowite wycofanie pocisków kupowanych za złoto zabierze trochę czasu. Ale kiedy „ekonomia pocisków” się ustabilizuje, zabierzemy się za równoważenie. Jak zwykle, będziemy Was informować o kolejnych krokach.
Równoważenie francuskich czołgów ciężkich
rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/11/france_9nd2eif.jpg
Droga ku AMX 50 B często była nie lada wyzwaniem na średnich poziomach, gdzie BDR G1, ARL 44 i AMX M4 49 potrafiły wielu zniechęcić swoimi przeciętnymi parametrami dział i słabą ochroną. Aby upłynnić rozwój i zapewnić przyjemność z gry na całej linii, poprawiliśmy parametry stabilizacji celowania i penetracji dla działa DCA 30 kal. 90 mm. Powinno to zwiększyć szanse w walce z przeciwnikiem z tego samego poziomu. Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie w notatkach zamieszczonych poniżej.

Lista zmian
Główne zmiany
Tryb linia frontu
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/frontline.png
W tym trybie można używać pojazdów tylko VIII poziomu.
Dwie drużyny, 30 na 30:
atakujący muszą zniszczyć przynajmniej trzy z pięciu celów (bunkrów) w określonym czasie;
obrońcy muszą bronić cele główne.


Pole bitwy
Rozmiar mapy: 9 kilometrów kwadratowych.
Pod względem funkcyjnym, mapa jest podzielona na 8 stref:
Linia 1: obszar startowy dla drużyny atakującej
Linia 2: obszar startowy dla drużyny broniącej się z bazami A, B i C
Linia 3: bazy D, E i F
Linia 4: strefa z celami głównymi (bunkrami)
Pod względem strategicznym, mapa jest podzielona na trzy fronty:
Front wschodni
Front środkowy
Front zachodni


Rozgrywka
Przed rozpoczęciem bitwy gracze z obydwóch drużyn są równo rozdzieleni na fronty (po 10 graczy).
Gracze po stronie atakującej zaczynają bitwę w 1 linii.
Gracze po stronie atakującej zaczynają bitwę w 2 linii.
W pierwszej fazie bitwy 3 linia nie jest dostępna dla graczy po stronie atakującej. Jeśli gracz na ofensywie wjedzie na 3 linię, zostanie zaatakowany przez siły powietrzne drużyny broniącej.
W pierwszej fazie bitwy 1 linia nie jest dostępna dla graczy po stronie broniącej. Jeśli gracz na defensywie wjedzie na 1 linię, zostanie zaatakowany przez artylerię drużyny atakującej.
Po rozpoczęciu bitwy, drużyna atakująca ma 12 minut, by zniszczyć cele główne (bunkry) znajdujące się w 4 linii.


Zajmowanie baz
Linie 2 i 3 mają po trzy bazy; na początku bitwy te bazy należą do drużyny broniącej.
W celu dotarcia do linii 3 drużyna atakująca powinna zająć bazy w linii 2.
Bazy są zajmowane w standardowy sposób z uwzględnieniem specyfiki trybu:
aby zająć bazę, gracze powinni wjechać do wnętrza okręgu bazy.
bazę może jednocześnie zajmować do 5 graczy.
wszyscy gracze powinni łącznie zdobyć 150 punktów zajęcia bazy, aby ją zdobyć.
jeśli atakujący otrzyma uszkodzenia podczas zajmowania bazy, jego postępy nie są zerowane, ale są zatrzymywane na 5 sekund.
aby wyzerować postępy zajmowania, broniący powinni zniszczyć atakującego znajdującego się w okręgu bazy.
Podczas zajmowania bazy w linii 2 (A, B lub C) do licznika czasu gry jest doliczane dodatkowe 120 sekund.
Podczas zajmowania bazy w linii 3 (D, E lub F) do licznika czasu gry jest doliczane dodatkowe 240 sekund.


System obrony baz
Bazy D, E i F (w linii 3) mają unikalny system obrony.
Prędkość zajmowania tych baz zależy od liczby baz zajętych w linii 2.
Jeśli drużyna atakująca zajęła jedną bazę w linii 2, będzie musiała zdobyć 400 punktów, aby zająć bazę w linii 3.
Jeśli drużyna atakująca zajęła dwie bazy w linii 2, będzie musiała zdobyć 250 punktów, aby zająć bazę w linii 3.
Jeśli drużyna atakująca zajęła trzy bazy w linii 2, będzie musiała zdobyć 150 punktów, aby zająć bazę w linii 3.


Dodatkowy czas:
Kiedy upłynie czas bitwy, ale chociaż jeden atakujący znajduje się w okręgu bazy, zostanie doliczony dodatkowy czas.
Maksymalnie można doliczyć 180 sekund.
Dodatkowy czas kończy się, jeśli atakujący nie zajmą bazy.
Jeśli drużyna atakująca zajmie bazę w dodatkowym czasie, to doliczony czas jest dodawany do aktualnego czasu gry.


Zajmowanie stref
Kiedy drużyna atakująca zajmie bazę, przejmuje kontrolę nad daną strefą. Przykład: jeśli drużyna atakująca zajmie bazę A, przejmuje kontrolę nad strefą położoną na froncie wschodnim linii 1.
Po zajęciu strefy przez atakujących obrońcy mają 60 sekund na jej opuszczenie. Po upłynięciu tych 60 sekund wszystkie pojazdy drużyny broniącej wciąż znajdujące się w tej strefie zostaną zbombardowane przez nalot.
Po zajęciu strefy przez drużynę atakującą następna strefa staje się dostępna do zajmowania. Przykład: jeśli atakujący zajmą bazę A, strefa D staje się dostępna do zajmowania.
Kiedy zostanie zajęta strefa w linii 3, linia 4 staje się dostępna, a drużyna atakująca może rozpocząć niszczenie głównych celów (bunkrów).
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/O3R0A8dFUU0-1024x576.jpg
Bunkry
Są to główne cele drużyny atakującej.
Wytrzymałość każdego bunkra wynosi 3500 PW.
Można je zniszczyć pociskami wystrzeliwanymi przez graczy.
Ich najgrubszy przedni pancerz wynosi 2000 mm.
Pancerz boczny jest gruby na 165 mm.
Tył jest wrażliwą stroną bunkrów (70 mm).
Pociski OB zadają bunkrom 50% swoich standardowych uszkodzeń.


Mechanika odradzania
Kiedy pojazd gracza zostanie zniszczony, gracz jest przenoszony do strefy odradzania (jeśli ma pojazdy dostępne do odrodzenia).
Na tym ekranie gracze mogą wybrać:
pojazd do odrodzenia w bitwie. Gracz może wybrać spośród wszystkich kupionych pojazdów VIII poziomu. Takie pojazdy powinny być naprawione i obsadzone pełną załogą.
materiały eksploatacyjne i pociski. Standardowe materiały eksploatacyjne i pociski będą uzupełniane automatycznie. Materiały eksploatacyjne i pociski premium będą uzupełniane tylko, jeśli są dostępne w magazynie gracza.
Preferowane skrzydło:
skrzydło, na którym gra obecnie więcej niż 15 graczy, nie jest dostępne do rozlokowania
ograniczenie dla dział samobieżnych wynosi trzy na skrzydło
Odradzanie zajmuje pewien czas:
zniszczony pojazd staje się niedostępny na dwie minuty.
odczekanie po odrodzeniu równe 30 sekund rozpoczyna się po wejściu gracza na ekran odradzania.
Liczba odrodzeń jest ustalana indywidualnie dla każdego gracza.
kiedy rozpoczyna się bitwa, każdy gracz ma do dyspozycji 2 odrodzenia.
co 5 minut drużyny otrzymują wsparcie, a każdy gracz otrzymuje dodatkowe odrodzenia.
gracz może zgromadzić maksymalnie do trzech odrodzeń.


Strefy naprawcze:
Gracze mogą używać stref naprawczych znajdujących się na polu bitwy.
Promień strefy naprawy wynosi 25 metrów.
Kiedy pojazd wjedzie do strefy naprawy, rozpoczyna się przywracanie jego wytrzymałości:
100 PW na sekundę
10% pocisków na sekundę (z początkowej liczby wyposażonych pocisków)
100 PW załogi na sekundę (warunkowo)
100 PW modułów (warunkowo)
Wszystkie pociski i materiały eksploatacyjne premium są uzupełniane tylko, jeśli są dostępne w magazynie.
Kiedy wytrzymałość pojazdu zostanie przywrócona do 100%, ta strefa naprawcza staje się niedostępna dla danego gracza przez 2 minuty.
Jeśli pojazd gracza otrzyma uszkodzenia podczas naprawy, ta strefa naprawcza staje się dla niego niedostępna na 25 sekund.


Rezerwy bojowe
W tym trybie będzie dostępnych sześć rezerw bojowych.
Ostrzał artyleryjski
Nalot
Lot rozpoznawczy: samolot zwiadowczy wykrywa pojazdy przeciwnika w określonym obszarze mapy.
Inżynieria: zapewnia stały bonus do prędkości zajmowania i uzupełniania. Przeciwnicy otrzymują zwiększony czas blokady zajmowania i można im całkowicie zablokować zajmowanie, wjeżdżając do okręgu zajmowania.
Zasłona dymna: podany obszar pokrywa chmura dymu, ukrywając pojazdy sojuszników
Inspiracja: załoga pojazdu i załogi pojazdów znajdujących się z niewielkim promieniu otrzymują bonus do swoich głównych kwalifikacji
Przed dołączeniem do bitwy gracze powinni wyposażyć potrzebne rezerwy bojowe w przeznaczonych na to miejscach.
Gracze będą dysponować od 1 do 3 miejsc na rezerwy bojowe (w zależności od typu pojazdu – 1 miejsce dla czołgów średnich i ciężkich, 2 miejsca dla niszczycieli czołgów i 3 miejsca dla czołgów lekkich i dział samobieżnych).
Każda rezerwa bojowa ma 5 poziomów.
Aby zwiększyć poziom rezerw bojowych, gracze będą musieli użyć punktów zaopatrzenia.
Punkty zaopatrzenia są zdobywane za każdy nowy poziom konta.


System stopni
Gracze będą otrzymywać stopnie za dobre wyniki w bitwie.
Im wyższy posiadany stopień na końcu bitwy, tym większy końcowy bonus do doświadczenia.
Jest łącznie 6 stopni:
Szeregowy: wszyscy gracze rozpoczynają bitwę z tym stopniem.
Sierżant: +10% do doświadczenia.
Porucznik: +25% do doświadczenia.
Kapitan: +50% do doświadczenia.
Major: +100% do doświadczenia.
Generał: +200% do doświadczenia.


Postępy w trybie
W trybie dostępnych jest 30 poziomów.

Gracze robią postępy poprzez toczenie bitew w trybie Linii frontu.
Na koniec każdej bitwy gracze otrzymują Punkty Sławy.
Liczba punktów będzie zależeć od stopnia zdobytego w bitwie:
Szeregowy: wszyscy gracze rozpoczynają bitwę z tym stopniem.
Sierżant: +150 punktów sławy
Porucznik: +250 punktów sławy
Kapitan: +600 punktów sławy
Major: +900 punktów sławy
Generał: +1200 punktów sławy
Po osiągnięciu następnego poziomu gracze otrzymają nagrody i punkty zaopatrzenia.


Prestiż
Po osiągnięciu maksymalnego poziomu gracze będą mogli zresetować swoje postępy.
Opcja Prestiż będzie dostępna trzykrotnie – maksymalny poziom może zostać wyzerowany trzy razy.
Gracze otrzymają unikatową nagrodę za każdy reset.
Prestiż zresetuje także poziomy Rezerw bojowych.
Po każdym wyzerowaniu postępów nagrody za poziomy będą ponownie dostępne.
Grafika i interfejs
[img]http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2015/08/patchnotes-2.jpg[/img] is not a valid Image.
Wskazówki w grze
Dostępna będzie alternatywna wersja wskazówek wyjaśniających mechanikę i aspekty gry. Te wskazówki dostarczą dodatkowych informacji o złożonych aspektach gry, takich jak pociski, materiały eksploatacyjne, wyposażenie, moduły pojazdów, główne kwalifikacje członków załogi, umiejętności / atuty, tryby bitwy itp.Tego typu wskazówki będą wyświetlane po naciśnięciu klawisza Alt podczas oglądania standardowych wskazówek.



Ostrzeżenie o „podejrzanej wiadomości”
Jeśli otrzymacie wiadomość od osoby spoza Waszej listy znajomych, która nie jest członkiem Waszego klanu, pojawi się specjalne powiadomienie przypominające o potencjalnych problemach, które mogą się pojawić po otwarciu wiadomości od nieznajomych. Po kilkukrotnym zamknięciu tego ostrzeżenia nie będzie ono więcej wyświetlane.



Nowe zasady zakupu pocisków i materiałów eksploatacyjnych
Pociski i materiały eksploatacyjne premium można kupić tylko za kredyty.



Dodano informację o klanach w trybie TwierdzWskazówki w grze
Dostępna będzie alternatywna wersja wskazówek wyjaśniających mechanikę i aspekty gry. Te wskazówki dostarczą dodatkowych informacji o złożonych aspektach gry, takich jak pociski, materiały eksploatacyjne, wyposażenie, moduły pojazdów, główne kwalifikacje członków załogi, umiejętności / atuty, tryby bitwy itp.Tego typu wskazówki będą wyświetlane po naciśnięciu klawisza Alt podczas oglądania standardowych wskazówek.



Ostrzeżenie o „podejrzanej wiadomości”
Jeśli otrzymacie wiadomość od osoby spoza Waszej listy znajomych, która nie jest członkiem Waszego klanu, pojawi się specjalne powiadomienie przypominające o potencjalnych problemach, które mogą się pojawić po otwarciu wiadomości od nieznajomych. Po kilkukrotnym zamknięciu tego ostrzeżenia nie będzie ono więcej wyświetlane.



Nowe zasady zakupu pocisków i materiałów eksploatacyjnych
Pociski i materiały eksploatacyjne premium można kupić tylko za kredyty.



Dodano informację o klanach w trybie Twierdz
rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/07/684x112_wR8WCnE.jpg
W trybie Twierdz dodano funkcję wyświetlania najlepszych klanów (według klasyfikacji Elo) podczas oczekiwania na przeciwników w potyczkach i natarciach, a także podczas oczekiwania na nową bitwę w natarciach. Każda dywizja ma swoje najlepsze klany.

W ramach tej informacji zostaną pokazane emblemat klanu, znacznik klanu, pozycja w rankingu i klasyfikacja Elo.

Mapy
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/05/province.png
Dodano nową mapę letnią: Prowincja (dostępna dla pojazdów poziomów IV-Х).
Przesunięto punkty pojawiania się obu drużyn dalej od centrum mapy Lodowiec. Teraz są na niej wyznaczone specjalne punkty pojawiania dla poszczególnych typów pojazdów.
Usprawnienia i poprawione błędy
Naprawiono problem niepoprawnego wyświetlania wartości kamuflażu dla unikalnych pojazdów premium.
Poprawiono dynamiczne zabrudzenia pojazdów.
Naprawiono pewną liczbę błędów związanych z wyglądem przebić, brakującymi efektami dźwiękowymi trafień w pojazd gracza i niepoprawnym wyświetlaniem wskaźnika przebicia.
Włochy
rykoszet.info/wp-content/uploads/2018/04/italy.png
Dodano następujące pojazdy (poziomy I-X):
(Czołg lekki I poziomu) Fiat 3000
(Czołg lekki II poziomu) L6/40 i M14/41
(Czołg średni II poziomu) M14/41
(Czołg średni III poziomu) M15/42
(Czołg średni IV poziomu) P26/40
(Czołg średni V poziomu) P.43
(Czołg średni VI poziomu) P.43 bis
(Czołg średni VII poziomu) P.43 ter
(Czołg średni VIII poziomu) P.44 Pantera
(Czołg średni IX poziomu) Prototipo Standard B
(Czołg średni X poziomu) Progetto M40 mod. 65
Dodano nowych członków włoskich załóg: łącznie 21 załogantów i 23 załogantki.

Zmiany w charakterystykach technicznych następujących czołgów
rykoszet.info/wp-content/uploads/2015/11/img_16112015_143222.png
wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g92_vk7201.png
Ulepszono pancerz boczny kadłuba i wieży;
Zmieniono penetrację pocisku Gr 39 H3A G dla działa 15 cm Kw.K. L/38 z 334 mm na 350 mm.
http://wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g92_vk7201.png VK 72.01 (K)

Ulepszono pancerz boczny kadłuba i wieży;
Zmieniono penetrację pocisku Gr 39 H3A G dla działa 15 cm Kw.K. L/38 z 334 mm na 350 mm.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch25_121_mod_1971b.png 121B

Zamieniono silnik 12150L7 (580 KM) na silnik 12150L7B (700 KM).
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 105 mm L7C o 17%.
Zmieniono czas ładowania działa 105 mm L7C z 10,2 s na 8,7 s.
Zwiększono zasięg widzenia z 400 m na 420 m.
Zwiększono penetrację pocisku HEAT M456 z 330 mm na 350 mm
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/usa-a92_m60.png M60

Zmniejszono rozrzut z 0,35 na 0,33 m.
Zmniejszono rozrzut przy obrocie działa 105 mm Gun M68 o 20%.
Zmieniono czas celowania z 1,8 s na 1,6 s.
Zwiększono penetrację pocisku HEAT-T T384E4 z 330 mm na 350 mm.
Zwiększono prędkość maksymalną z 48,3 km/godz. na 60 km/godz.
Zmniejszono prędkość jazdy wstecz z 20 km/h na 23 km/h.
Zwiększono moc silnika z 750 k.m. na 950 k.m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/usa-a95_t95_e6.png T95E6

Zamieniono silnik Continental AOI-1195-5 (560 KM) na silnik Continental AOI-1195-5A (750 KM).
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu o 25%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba o 25%.
Zmniejszono czas ładowania działa 120 mm Gun T123E6 z 9,12 s na 8 s.
Zwiększono wytrzymałość z 2000 PW do 2150 PW.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.20.0_770946/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png P.44 Pantera (poziom VIII)

Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90/53 z wieżą P.44 Pantera prima variante z 0,36 na 0,35 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90/74 z wieżą P.44 Pantera prima variante z 0,36 na 0,35 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90/53 z wieżą P.44 Pantera seconda variante z 0,35 na 0,34 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90/74 z wieżą P.44 Pantera seconda variante z 0,34 na 0,33 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.20.0_770946/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png Prototipo Standard B (poziom IX)

Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90 Rh z wieżą Prototipo Standard A (W 2) z 0,34 na 0,33 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard A (W 2) z 0,36 na 0,35 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 90 Rh z wieżą Prototipo Standard B (R 1) z 0,33 na 0,32 m.
Zmieniono rozrzut działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard B (R 1) z 0,36 na 0,35 m.
Zmniejszono o 12% rozrzut działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard B (R 1) podczas obrotu wieży.
Zmniejszono o 12% rozrzut działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard A (W 2) podczas obrotu wieży.
Zmieniono czas celowania działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard B (R 1) z 2,5 na 2,3 s.
Zmieniono czas celowania działa Cannone da 105 Rh V1 z wieżą Prototipo Standard A (W 2) z 2,5 na 2,4 s.
Zmieniono czas przeładowania w obrębie magazynka działa Cannone da 105 Rh V1 z wszystkimi wieżami z 3,25 na 3,0 s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.20.0_770946/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/italy.png Progetto M40 mod. 65 (poziom X)

Zmniejszono rozrzut z 0,34 na 0,33 m.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 14%.
Zmieniono czas celowania z 2,3 s na 2,1 s.
Zmieniono czas przeładowania w obrębie magazynka z 2,75 s na 2,5 s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/france-f05_bdr_g1b.png BDR G1 B

Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Baudet-Donon-Roussel G1 o 6%.
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Baudet-Donon-Roussel G1 o 7%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Baudet-Donon-Roussel G1 o 6%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Baudet-Donon-Roussel G1 o 7%.
Zmieniono rozrzut działa 90 mm DCA 30 dla wieży FCM F1 z 0,4 m na 0,38 m.
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 90 mm DCA 30 dla wieży FCM F1 o 19%.
Zmieniono czas ładowania działa 90 mm DCA 30 dla wieży FCM F1 z 9,5 s na 8,8 s.
Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą FCM F4 z 600 na 650 PW.
Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą FCM F1 z 650 na 700 PW.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/france-f06_arl_44.png ARL 44

Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia ARL 44 o 13%.
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia ARL 44 bis o 14%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia ARL 44 o 13%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia ARL 44 o 14%.
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 90 mm F3 dla wieży ARL 44 o 12%.
Zmieniono czas celowania działa 90 mm F3 dla wieży ARL 44 z 2,9 s na 2,7 s.
Zmieniono penetrację pocisku Prf. mle. 1940 dla działa 105 mm Canon 13TR ze 165 mm na 175 mm.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

http://wot-news.com/uploads/icons/small/france-f07_amx_m4_1945.png AMX M4 mle. 45

Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia AMX M4 mle. 45 o 17%.
Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia AMX M4 mle. 45 bis o 18%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia AMX M4 mle. 45 o 17%.
Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia AMX M4 mle. 45 bis o 18%.
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży dla działa 105 mm Canon 13TR zamontowanego na wieży AMX M4 mle. 45 o 29%.
Zmniejszono rozrzut przy obrocie wieży działa 105 mm Canon 13TR dla wieży ARL 44 o 25%.
Zmieniono czas celowania działa 105 mm Canon 13TR dla wieży AMX M4 mle. 45 z 2,9 s. na 2,7 s.
Zmieniono czas celowania działa 90 mm DCA 45 dla wieży AMX M4 mle. 45 z 2,9 s. na 2,7 s.
Zmieniono czas celowania działa 105 mm Canon 13TR dla wieży AMX M4 mle. 44 z 2,9 s. na 2,7 s.
Zmieniono penetrację pocisku Prf. mle. 1940 dla działa 105 mm Canon 13TR ze 165 mm na 175 mm.
Ź: Portal EU
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Zgadzam się z regulaminem
Zapamiętaj mnie


NyguS NyguS
15:22:59 Offline
iSPEED iSPEED
4 tygodni Offline Offline
tomek_661 tomek_661
9 tygodni Offline Offline
Psysical93 Psysical93
11 tygodni Offline Offline
AbakbakoVab AbakbakoVab
12 tygodni Offline Offline
MirkoCzat
Musisz być zalogowany żeby wysyłać wiadomości.

23-10-2018 13:31
eelgnacko

23-05-2018 23:36
jak tam na kampanię gotowi? xD

16-05-2018 11:10
Fajne to kw-2 z WH:40k bo załoga ma 0 perka bia zastanawiam się nad zakupem załóg nigdy za wiele.

15-05-2018 09:26
30 dni premium + L-60 gratis

15-05-2018 09:23
Pz IV schmallturm w sklepie premium!

© 2008-2011 Wargaming.net ®. All rights reserved.